Elakadt a vásárlás során és segítségre van szüksége?
Mielőtt ügyfélszolgálatunkat hívja, kérjük nézze át leggyakrabban felmerülő kérdéseket:
Tudok vásárolni regisztráció nélkül is?
Igen, magánszemélyként lehetősége van előzetes regisztráció nélküli vásárlásra is. Kérünk, pakolja kosarába a kívánt termékeket és adja meg adataid a vásárlás végén!
Regisztráció után nem tudok belépni.
Kérjük, hogy az e-mailben kapott aktiváló linken keresztül erősítse meg a regisztrációt. A levél megérkezése 1 órát is igénybe vehet. Kérjük, ellenőrizze a spam mappát is!
Regisztráció nélkül szeretnék vásárolni, de az „e-mail cím foglalt” hibaüzenettel találkozom.
A választott e-mail cím már regisztrálva van rendszerünkben! Kérjük vásárlás előtt jelentkezzen be.
Több visszaigazolást is kaptam, ez miért van?
Termékkategóriánként rendszerünk minden esetben külön visszaigazolást küld.
Hogyan tudok fizetni?
Fizetés online előre utalással vagy átvételkor készpénzzel és bankkártyával lehetséges. Az online előre utalás részleteiről az alábbi tájékoztatóban olvashat.
Vidéken élek, ide is tudok rendelni?
Pest vármegyén kívül jelenleg csak céges partnereinket tudjuk kiszolgálni.